Deze site transformeert

Illustratie "Bestemming transformatie" ontleend aan de Human Foundation (Nederland) - illustratie copyright door Jorn Fokkens (met toestemming hier hergebruikt) - bron: www.humanfoundation.nl/hf/index.php?option=com_content&view=article&id=84&Itemid=93

Illustratie “Bestemming transformatie” ontleend aan de Human Foundation (Nederland) – illustratie copyright door Jorn Fokkens (met toestemming hier hergebruikt) – bron: http://www.humanfoundation.nl/hf/index.php?option=com_content&view=article&id=84&Itemid=93

We verlengden het betalende abonnement voor deze site niet zodat de site zoals ù die kende ophoudt te bestaan. We kunnen iedereen die bijdroeg aan de eerste emanatie van de ToeComSt blog niet genoeg bedanken voor hun gastposts, commentaren of andere bijdragen.

Maar de site blijft wel overeind met specifieke “content”. Ik behoud enkel mijn persoonlijke posts en koppel die los van de voorgeschiedenis van het project. Tegelijk ga ik hier een aantal teksten recupereren die ik schreef voor andere sites of publicaties. En ik ga hier in de toekomst nog  bloggen over aanverwante onderwerpen.

Dit wordt dus een persoonlijke blog en ik hoop dat ik u in de toekomst zal kunnen boeien, en dat wie zich inschreef op updates geabonneerd blijft. (Bericht aan wie dat deed: de eerste meldingen die u zult krijgen, zullen gaan over blogposts die eerder al elders verschenen, vnl. in de periode 2013-2017.)

Getagged

Bedenkingen? Aanvullingen? Correcties? Lof? Reageer!

